Вівторок, 12:29, 07.04.20

Рейтинг
12 1
Переглядів
3010

0
0
У цій статті згадуються

 

Життя йде по колу. Кожна влада  гірша за попередню і кожного разу постає питання: що робити?

Відповідь очевидна: потрібне повне перезавантаження держави!

Про це з середини 00-х постійно говорять   майже всі незаангажовані політичні  експерти. Але ж політики вміло забовтують це питання, а ЗМІ утворюють штучний вакуум навколо цієї теми.

От і зараз країна опинилася на межі фізичного існування. Замість того, щоб чесно признатися в  необхідності хірургічного втручання, серед політиків все частіше лунають заяви про створення уряду національного порятунку, з урахуванням політичних квот.

Я навіть бачу як він буде утворюватися: Рада перейде в фазу кулачних боїв за представництво фракцій в цьому уряді.  Суспільство на це відреагує агресивно і тоді в якості компромісу в цей уряд запросять «фахівців» з урядів Ющенка, Януковича, Порошенка. Після чого вся ця ідея накриється черговим мідним тазом, бо люди які 30 років вбивали країну і справно слугували своїм господарям ні на що інше не спроможні. Суспільство ж ще раз втратить дорогоцінний час, а держава впаде, як картковий будиночок.

Тепер увага – це не тільки моя думка, так думають всі ті, хто спроможний мислити раціонально. Всі ми розуміємо, що в України є три варіанти розвитку подій:

1.     Все залишиться як є.

2.     Будуть впроваджені радикальні зміни, що призведе до повного  перезавантаження держави

3.     Повстання народу.

В разі першого варіанту країну чекає депресія, застій, масове безробіття, економічна криза, тобто стагнація в самому сумному її виразі. Все закінчиться повною поразкою,   капітуляція перед Росією стане реальністю. Україна потихеньку помре, її територію благополучно поділять зацікавлені сторони.

Третього варіанту теж бажано не допускати,  бо олігархи, озброївши власні парамілітарні угрупування, будуть за своє дратися, країну накриє реальність громадянської війні.  Але ж, як би там не було народ не віддасть їм Україну  і якщо буде потрібно за це заплатити кров’ю - заплатить. Особисто я б не хотів, що б ми пройшли ще і через це.

Тому, самим мудрим варіантом на цей час і при цих умовах – є другий варіант. Але ж, як це зробити легітимно і ефективно залишається питанням із питань, тому зупинюсь на цьому більш детальніше.

Одразу скажу: успіх реалізації другого варіанту цілком залежить від бажання  В. Зеленського  увійти в історію України   особистістю, яка врятувала країну. Швидкі і кардинальні зміни можна утворити лише маючи повноваження Президента.

Всі умови для кардинальних змін існують і  їх можна характеризувати, як неспроможність сучасної системи управління державою адекватно реагувати на виклики часу. Ми стали свідками, коли в порушення Конституції України при прямій агресії не було проголошено воєнного стану, ми стали свідками утворення фейкових територіальних громад без повноважень, власних балансу і активів.  Пандемія остаточно показала, що держава не  те щоб відновити промисловість, вона не в змозі навіть налагодити виробництво марлевих пов’язок. Я вже не кажу про повну відсутність головного атрибуту держави – справедливості. Це вже фініш. 

Єдиним і легітимним інструментом перезавантаження держави були і залишаються Установчі збори. Вони не є новиною для світу, наприклад в свій час ними скористався Ізраїль. Кнесет – це і є Установчі збори. Тобто прецедент є, потрібна тільки рішучість Президента,   народ і світ його зрозуміють.

Правда така: законодавча влада України так само, як і виконавча в існуючій політичній системі нездатні співпрацювати на користь громадян, тому в першу чергу розпускати потрібно їх.  Що ж взамін? А взамін Установчі збори, із законодавчими повноваженнями та тимчасовий уряд.

Як це працює:

1.     Президент України своїм Указом розпускає ВРУ, приводів для цього предостатньо, якщо ні то можна задіяти старий механізм на кшталт відсутності коаліції. 

2.     Президентом оприлюднюється стратегія розвитку держави на найближчі п’ять років.

3.     Указом Президента призначаються вибори до Установчих Зборів України, делегатами є представники експертних середовищ. УЗУ утворюються на два роки із законодавчими повноваженнями, учасники зборів не матимуть права впродовж 10 років займати державні посади. Головне завдання УЗУ – ревізія існуючого законодавства, підготовка і прийняття  справедливих системоутворюючих законів, таких як: про вибори; про депутатів; про Президента; про референдум; про територіальні громади, податковий кодекс; трудовий кодекс, кримінальний кодекс тощо. Причому в виборчому законодавстві  будуть передбачені жорсткі фільтри для кандидатів, щоб уникнути попадання у законодавчу владу випадкових і психічнохворих людей. Важливим завданням УЗУ буде також прийняття змін до Конституції, з метою закріплення в ній базових законів, гарантій прав людини, а також   правомочність повстання у випадку, якщо влада буде їх порушувати. 

4.     Президентом призначається тимчасовий уряд, виходячи з вимог стратегії розвитку держави. Ніяких політичних квот, тільки фахівці!  

Тимчасовий уряд повинен стати генератором започаткування та впровадження економіки, яка буде орієнтована на забезпечення українців товарами і продукцією вітчизняного виробництва, промисловість орієнтована на експорт. Першочергове значення віддається інформаційним технологіям. Крім того, в пріоритеті уряду залишиться   самозабезпечення населення, яке має на увазі максимальне сприяння малому і середнього бізнесу і перш за все родинному підприємництву. Установчі збори забезпечують тимчасовий уряд необхідними законами.

УЗУ приймають виборче законодавство, де червоним пропишеться, що депутатами всіх рівнів можуть бути тільки представники територіальних громад, ніяких партій і партійних списків. Крім того, за депутатами залишиться лише: для депутатів ВРУ - законодавча функція і депутатський контроль з великими повноваженнями;  регулятивна функція для депутатів місцевих рад, адже вони будуть позбавленні впливати на кадрові рішення виконавчої влади. Вводиться персональна  кримінальна відповідальність депутатів і Президента за ініціювання і голосування антиконституційних законів.

Після закінчення каденції УЗУ Президент оголошує вибори до законодавчої влади всіх рівнів і Президента.

Я дуже стисло написав, тому враховуйте, що кожне речення тезове і зрозуміло, що дискусія з цього приводу бути повинна - але в площині реалізації ідеї УЗУ, як єдиного легітимного інструмента перезавантаження держави. На наш погляд – це єдина можливість змінити якість нашого життя на краще без скочування до громадянського протистояння.

Це лише алгоритм дій.

Тепер слово за Президентом України, йому потрібно пам’ятати єдине - історія розвивається за своїми законами, ніхто нікого чекати не буде. В підтвердження своїх слів скажу: Стратегія розвитку країни вже розробляється і що дуже важливо над нею працюють   фахівці-патріоти, а не торговці совістю.    Ми обов’язково  долучимо до цього процесу всіх бажаючих експертів будь яких напрямків -  це принципово. Єдине чого ми не допустимо - це болтології і саботажу.

Час пустих дискусій минув, нам потрібно спочатку державу поставити на ноги, дати можливість людям заробляти, а потім поступово піднімати її на вищі рівні  свого розвитку..

Вважаю, що для першого разу матеріалу цілком достатньо, щоб ті, кого це цікавить і хто розуміється на тому, про що я пишу, долучилися до конструктивної дискусії.  

 

 

 

Коментарі

Пане Костянтине, ми із сестрою вже близько 30(!!!) років тому пояснили науково світоглядні причини всіх суспільних та індивідуальних проблем і конфліктів. І ви про це прекрасно знаєте. Проте самі це вчити НЕ ХОЧЕТЕ.
Натомість від заздрості та ненависті до укрноваторів свідомо і щосили замовчуєте та оббріхуєте всі укрдосягнення.
А лише тупо й нахабно корчите із себе рятівників народу. А самі при цьому висмоктуєте останню з нього кров.
Невже ви думаєте, що у вас зовсім нема і не буде совісті?
0

нічого ні ти е і твоя подруга не знаєте та знати не можете,
коли людина пише листи Суркісам, то вона нічого не варта
-2

Ти заздрысна ы безграмотна погань, для чого ти так люто протидыэш укрновизны?
Сам же знаэш, що якраз впровадження новизни ы покращуэ життя населення.
А сам нычогысынько конструктивного не проопонуэш, тыльки брешеш ы пыдлизуэшся до закордону.
Ы Клець Марыя - це моя рыдна сестра, к.е.н..Доцент, фахывець ыз полытичноъ економыъ.
+1

у тому ж і біда, що напродили море нікчемних к.е.н.доцентів
софіст - ти не цікавий
оголошує вибори до законодавчої влади всіх рівнів і Президента?
______________
не вірно, вибір більшсті завжди помилковий у 100% випадків
єврейський президент - це президент євреїв, а не корінного народу
vova stasyuk 21:30
0
Які радикальні дії, які зміни? Пан "ЗЕ" оце візьме вийде до "великого укр бізнесу", тих "феодалів", які тримають економіку цієї країни і скаже: "дайте но я зроблю краще українцям на їхній землі!". Ахметов, Порошенко, Коломойський ітд, оці татари, євреї та інші будуть піднімати українське мале підприємництво, завдаючи збитки власному великому бізнесу? Їхня земля не тут, і їм не переживати за цю країну. Революція, повстання? Хіба що сценарій Росії 1917 року, коли Німецька імперія, щоб вивести з війни Російську імперію, послали Леніна в Петроград комунізм строїти. Так само хтось з боку, має в Україну послати своїх "політичних диверсантів", щоб позбавити влади місцеву олігархію, яка складається з татар та євреїв. Або піти по сценарію Німеччини 1933 року, коли прийшов до влади Гітлер та вдатися до НАЦИЗМУ, який тоді знищив німецьких євреїв, і диво! Економіка з 1933 по 1939 рік піднялася! Рецепт уже відомий! Але чи готова Україна до Неонацизму, який знищить або вижене "неукраїнців", відбере все у них та відасть це все на благо економіки країни, як тоді в Німеччині при Гітлері, коли він все, що мали євреї - націоналізував! А пан "ЗЕ" сам казав, що має єврейські корені, коли в Ізраїль літав, у кінці січня. То як це він має бути зацікавлений у добробуті українців?
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі